torstai 4. helmikuuta 2021

Long time no see

Viimeksi olen kirjoittanut tänne näköjään yli kuusi vuotta sitten. Hupsista. 😅

Muistan tämän blogin olemassaolon aina ajoittain ja mietin, että pitäisi käydä katsomassa vieläkö ylipäänsä pääsen tänne vai olenko hukannut tunnukseni. Spontaanin päähänpiston seurauksena päätin nyt tulla katsomaan mitä tänne kuuluu. Hei! (Ehkä minulla ei enää edes ole seuraajia, jolle sanoa hei.) Hei silti, ihminen internetissä, joka tänne ehkä löydät tiesi.

Täällä blogissa on ollut hiljaista, mutta lukenut olen edelleen ja goodreadsin puolella olen kirjaimellisesti joka päivä. Kirjoitan siellä vaihtelevan pituisia arvioita lukemistani kirjoista suomeksi ja englanniksi. Jos minua edelleen seuraa joku, joka on myös goodreadsin käyttäjä, niin seuraa minua siellä tai laita ystäväpyyntö, jos haluat. Seuraan innolla muiden lukemisia ja poimin sieltä itseäni kiinnostavia kirjoja. Joskus saatan tykkäillä muiden päivityksistä, mutta muuten olen yleensä aika passiivinen goodreads-ystävä. 😉 Huikatkaa, jos laitatte ystäväpyynnön goodreadsissa, että löysitte profiilini tätä kautta. Olisi hauska tietää, että tätä seuraa vielä joku. 😀

En tiedä pitäisikö poistaa tämä blogi, mutta ehkä annan asian vielä olla siltä varalta, että haluan alkaa kirjoittamaan tänne taas. 

Heihei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti